Grand Prix 2018

Francusko-srpska privredna komora vam sa zadovoljstvom predstavlja kandidature za naše Grand Prix nagrade za 2018. godinu, i to u dve kategorije - Inovacije i Društveno odgovorno poslovanje. Pozivamo vas da pažljivo proučite sve predloge i glasate za jedan projekat u svakoj od dve kategorije. To možete učiniti do 11. aprila do ponoći, popunjavanjem formulara u dnu stranice. 

Pobednici će biti proglašeni na Gala večeri 17. aprila

KATEGORIJA INOVACIJE


1. COFACE

„Market place”online platforma

Market place”- B2B online platforma kreirana u svrhu povezivanja nosioca “Excellent SME” sertifikata, izdavaoca sertifikata-Privredne komore i partnera-Coface kancelarije uključene u evaluaciju kompanija. Platforma omogućava kako bolju međusobnu komunikaciju tako i bolju vidljivost kompanija nosioca i njihovih ponuda na internetu. Svaka kompanija ima javni profil dostupan svima , što doprinosi većoj vidljivosti brenda. Saznajte više...


2. EONTEK

Povećanje onlajn prodaje kroz efikasniji proces nabavke

Projekat je realizovan za klijenta koji se bavi prodajom polovnih luksuznih satova putem online prodavnice i drugih kanala prodaje. Vlasnici luksuznih satova imaju na raspolaganju više kanala prodaje pomoću kojih mogu da prodaju svoj sat. Kako bi bili konkurentni pristupili smo implementaciji rešenja koje za cilj ima - u što kraćem roku dati što bolju ponudu prodavcu polovnog luksuznog sata. Saznajte više...


3. LESAFFRE

Pekarijada

„Pekarijada“ je prvo i jedino takmičenje profesionalnih i mladih pekara Srbije. Pokrenuta je s ciljem da prepoznamo i istaknemo najbolje profesionalne, ali i mlade pekare koji se tek školuju. To je jedinstvena prilika i jedini događaj u pekarstvu koji okuplja najbolje pekare Srbije i omogućava im da steknu dragoceno iskustvo, a svoj talenat, umeće i sposobnosti pokažu Srbiji i podele sa kolegama. Saznajte više...


4. MLEKOPRODUKT

Francuski sirevi Ile de France na srpskom tržištu

Uvođenje francuskih sireva specijaliteta pod markom Ile de France na srpsko tržište. Razvoj kulture konzumiranja sireva i francuskog načina života. Marka priča svoju priču iz 30 godina prošlog veka i perioda art dekoa koji je inspirisao koncept našeg logoa Ile de France. Saznajte više...

 

 

KATEGORIJA
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE


1. ADRIA MEDIA GRUPA

Kampanja "Stop nasilju"

Nasilje nad ženama predstavlja ozbiljan vid diskriminacije i težak oblik kršenja ljudskih prava. Procenjuje se  da svaka druga žena u Srbiji trpi neki oblik nasilja. Od 2006. godine u porodičnom nasilju ubijeno je preko 360 žena, a godišnje se prijavi oko 20,000 slučajeva nasilja. Kako bi skrenuo pažnju javnosti na jedan od najvećih problema srpskog društva, te motivisao kako žrtve nasilja tako i svedoke da nasilje i prijave nadležnim institucijama Kurir je pokrenuo kampanju ‘Stop nasilju’. Saznajte više...


2. CREDIT AGRICOLE

Deda Mraz na dan

Projekat Deda Mraz na dan osmišljen je kao CSR akcija Banke promovisana putem društvenih mreža u cilju uključivanja šire publike i podizanja svesti javnosti o položaju i potrebama dece sa smetnjama u razvoju. Da bismo široj javnosti skrenuli pažnju na specifičnost naše CSR ciljne grupe i kompleksnost njihovog položaja i položaja u kome se nalaze njihove porodice, u decembru 2017. pozvali smo korisnike društvenih mreža da nam se priključe u jednom projektu i na taj način postanu Deda Mraz na dan. Saznajte više...


3. HAVAS ADRIATIC

Kampanja "Gradske face"

Nakon što smo se sa velikim zadovoljstvom priključili akciji #kampanjanadar, pokrenutoj od strane Marketing mreže, sa još većim entuzijazmom smo organizovali upoznavanje sa organizacijom Liceulice koja pruža podršku marginalizovanim grupama, sa ciljem njihove veće ekonomske, kulturne i socijalne uključenosti. Saznajte više...

 

 


4. SOCIETE GENERALE BANKA

Generator

Societe Generale posluje više od 40 godina u Srbiji sa misijom da finansijski i ekspertizom podržava razvoj klijenata i njihovih projekata. Banka poslednje dve godine aktivno podržava startap ekosistem i osnažuje tehnološko preduzetništvo. Ova saradnja inspirisala nas je da objedinimo i produbimo postojeće inicijative i doprinesemo razvoju održive ekonomije kroz dugoročnu platformu koja će biti i noseći stub korporativne društvene odgovornosti kada je u pitanju podrška i podsticaj preduzetništvu i inovacijama. Saznajte više...


5. TOTAL

On the Road to Safety

Total Serbia has launched a social responsibility campaign dedicated to children of early age in schools as part of the global “On the road to safety” initiative. The project was localized in coordination with experienced educators who helped us to develop materials and teaching resources for children in order to make the class highly interactive and entertaining. Learn more...

GLASAJTE

Glasanje je završeno. Hvala. 

KALENDAR DOGAĐAJA

< August 2018 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Članovi pokrovitelji

    • Atos IT Solutions and Services
    • Credit agricole
    • Egis
    • L'Oreal
    • Lafarge
    • Le Belier
    • Renault Nissan
    • Sanofi aventis
    • Schneider Electric
    • Sladar maltinex
    • Societe Generale
    • Tigar Tyres
    • Veolia Water
    • Xpro

Kontaktirajte nas

Francusko-srpska privredna komora

Kosovska 10 | 11 000 Beograd | Srbija|  
Tel. +381 (0)11 33 48 351/353 | Fax. +381 (0)11 33 48 274 | e-mail: office@ccfs.rs  

 

 

© 2018 CCI FRANCE SERBIE

    • Ambassade de France en Serbie
    • Institut Français Belgrade