Air France KLM : Da putovanje bude zabavno kao dečija igra

Putovanje sa decom zna da bude veći stres nego odmor, a ako deca pri tom putuju sama, nivo adrenalina podiže se na maksimum Zato je, Air France, koji godišnje preveze 1.400.000 mališana (od čega čak 300.000 dece putuje samo), razvio program koji obezbeđuje da deca koja putuju sama budu pod stalnim nadzorom kako osoblja, tako i roditelja i koji u realnom vremenu prati mališane od check-in trenutka, pa sve dok ne stignu na željenu destinaciju. Tu su i druge novine, aplikacije za bezbedno putovanje, mađioničarski setovi, aplikacija koja "oživljava" dečije crteže u 3D modelu ...

Članovi  | 

Putovanje sa decom zna da bude veći stres nego odmor, a ako deca pri tom putuju sama, nivo adrenalina podiže se na maksimum. Zbog toga je avio-kompanija Air France uvela niz novina s ciljem da deci omogući prijatno i zabavno iskustvo i time pomogne roditeljima da sa manje stresa dožive detetov put, bili oni s njim ili ne.

Sa 1.400.000 mališana koji svake godine lete Air France-om (od čega čak 300.000 dece putuje samo), Air France konstantno inovira svoju ponudu uz dva osnovna cilja: da deca lete sigurno i u atmosferi praznične zabave! Kako bi iskustvo letenja bilo jedinstveno, avio-kompanija posvećuje posebnu pažnju mlađim putnicima i njihovim roditeljima, od trenutka kada rezervišu karte pa do trenutka kada se vrate kući, olakšavajući im put svojim aplikacijama "Air France" i "Air France Kids".

DA LET SA RODITELJIMA BUDE ZABAVNIJI OD ŽURKE KOD KUĆE!

Sva deca na letu, u zavisnosti od uzrasta, dobijaju svoj paketić za igru u okviru kog se nalazi:

-          6 zabavnih lekcija iz meditacije na četiri jezika;

-          mađioničarski set na dugolinijskim letovima (uz asistenciju Air France stjuarta, koji je takođe i mađioničar, deca će iz svog sedišta trikovima zadiviti roditelje);

-          mališani uzrasta od 3 do 8 godina na dugolinijskim letovima dobijaju i bojanke i olovke, anti-stres balon i figurice životinja, aAir France Kidsaplikacija omogućava da dečiji crtežioživeu 3D.

Set za decu od 3-8 godina

Set za bebe od 0-24 meseca

Za bebe su namenjeni posebni putni setovi sa portiklom, plišanom igračkom, kašičicom, pelenama, vlažnim maramicama i kremama. Pored toga, igračke koje se unose na let dobiće oznakuMoj medana kojoj će pisati ko im je vlasnik i na kom su letu, kako se najbolji plišani prijatelji vaše dece ne bi zagubili. Mališani od 6 meseci do 2 godine imaju posebne obroke koji su napravljeni tako da budu zdravi, sa organskim namirnicama, zabavno servirani i jednostavni za pojesti.

Kad deca putuju sama

Poseban je stres pustiti decu da sama putuju . Zbog toga je Air France uveo jedinstveni program, „Kids Solo“, koji obezbeđuje da deca koja putuju sama budu pod stalnim nadzorom kako osoblja, tako i roditelja, sve dok ne stignu na željenu destinaciju.

Naime, preko „Air France“ aplikacije, roditelji mogu bukirati karte, menjati rezervacije, pratiti let u realnom vremenu (od ckeck-in do sletanja) i podeliti ove informacije sa osobom koja dočekuje mališane na odredištu. Takođe, ovim putem može i da im se pošalje fotografija deteta sa destinacije, zajedno sa osobom koja je zadužena da preuzme dete nakon leta.

Osoblje Air France-a će mlade putnike dočekati još na aerodromu i sprovoditi ih do njihovih gejtova, a sličan postupak će biti ponovljen čak i ukoliko ima nekoliko presedanja, sve dok neko od staratelja ne preuzme dete.

Ukoliko mališani imaju presedanja, na aerodormu Šarl de Gol,  čekanje će moći da prekrate u specijalizovani lounge-evima sa knjigama, televizorom, video-igricama, stonim fudbalom i besplatnom Wi-Fi uslugom.

Air France se nada da će uz ove novine putovanje biti zabavno i lagodno, baš kao i dečja igra.

Osnovne delatnosti Air France-KLM, jednog on najvećih avio-prevoznika na svetu, su prevoz putnika i robe, poslovni transport i održavanje vazduhoplova. Air France-KLM je vodeća grupa kada je u pitanju međunarodni saobraćaj iz Evrope. Zahvaljujući svojim brendovima Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Joon, Transavia i HOP! Air France, grupa je 2017. svojim putnicima nudila putnu mrežu od 328 destinacija u 118 država. Sa flotom od 534 operativnih vazduhoplova i prevezenih 93,4 miliona putnika u 2016, Air France-KLM dnevno izvede do 2300 letova, uglavnom iz svojih habova – aerodroma Šarl do Gol u Parizu i Amsterdam-Schiphol.

Sa 27 miliona članova, Air France-ov program za putnike koji često lete Flying Blue je jedan od najuspešnijih u Evropi.

Air France-KLM, zajedno sa partnerima Delta Air Lines and Alitalia, čini najveće transatlantsko partnerstvo sa preko 270 letova dnevno.

Air France-KLM je takođe i član Sky Team avio-alijanse, u kojoj se nalazi  20 avio-kompanija koje putnicima zajedno nude  pristup globalnoj mreži od preko 16,600 letova dnevno na više od 1,070 destinacija u 177 država.

 

KALENDAR DOGAĐAJA

< September 2018 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Članovi pokrovitelji

    • Atos IT Solutions and Services
    • Credit agricole
    • Egis
    • L'Oreal
    • Lafarge
    • Le Belier
    • Renault Nissan
    • Sanofi aventis
    • Schneider Electric
    • Sladar maltinex
    • Societe Generale
    • Tigar Tyres
    • Veolia Water
    • Xpro

Kontaktirajte nas

Francusko-srpska privredna komora

Kosovska 10 | 11 000 Beograd | Srbija|  
Tel. +381 (0)11 33 48 351/353 | Fax. +381 (0)11 33 48 274 | e-mail: office@ccfs.rs  

 

 

© 2018 CCI FRANCE SERBIE

    • Ambassade de France en Serbie
    • Institut Français Belgrade