Avtonova KAB : Dolazak novog modela Citroën C3 u Srbiju

Kandidat za Gran Pri nagradu Francusko-srpske privredne komore u kategoriji Inovacije.

Članovi  | 

KORIŠĆENJE RESURSA:

Koristeći sve raspoložive resurse naše kompanije – ljudske, finasijske, interne i eksterne, uveli smo novi model Citroën C3 na tržište Srbije. Kvalitet, dizajn, motoristika, udobnost, praktičnost, cena, zaštita životne sredine i inovativnost su ovaj fantastični automobil momentalno vinule u sam vrh tražnje u Srbiji. Dodatni benefit je novi model C3 za pravna lica, koji poseduje sve nabrojane karakteristike, ali su uslovi nabavke posebno prilagođeni kao izuzetna pogodnost i malim i velikim privrednim subjektima.

AKTIVNOSTI, CILJNE GRUPE, REZULTATI:

Tokom kampanje sve aktivnosti su bile usmerene na edukaciju stanovništva o svim novitetima koje donosi novi Citroën C3, putem medija i interneta. Ciljna grupa za ovaj automobil su svi vozači u Srbiji, s naglaskom na gradsko stanovništvo. Rezultati su došli brzo i bili su više nego konkretni. Citroën C3 je vozilo B segmenta sa najvećim rastom prodaje u Srbiji. Podjednako je interesovanje i kupovina od strane fizičkih i pravnih lica, s obzirom da su uslovi prodaje na kredit i lizing najpovoljniji u našoj zemlji, na šta je kompanija Avtonova KAB posebno ponosna.. Tokom nedavnog Međunarodnog sajma automobila u Beogradu, Citroën C3 je dobio Automobilski Oskar kao Automobil 2017 godine u Srbiji po ocenama stručne javnosti. Uz izuzetnu prodaju i sjajnu nagradu, došlo je još jedno, veoma posebno priznanje. Citroën C3 je novi automobil u Srbiji koji ima najviše ekološke standarde i najmanju emisiju štetnih gasova u atmosferu, pa je zasluženo osvojio prestižnu nagradu „EKO automobil godine“, čime je postao „najzeleniji“ automobil u Srbiji. 

KARAKTER INOVACIJE:

Odvažan stil je pojačan brojnim mogućnostima personalizacije. U unutrašnjosti, novi C3 je osmišljen tako da u prvi plan stavlja udobnost, pa je svako putovanje ispunjeno zadovoljstvom. Opremljen je savremenim internet tehnologijama, a najzanimljivija je kamera ConnectedCAM Citroën™ (ugrađena kamera visoke rezolucije, koja omogućava deljenje slika i videa), koja je u njemu prvi put predstavljena.

Kao društveni fenomen, personalizacija omogućava svakome da potpuno izrazi svoju osobenost i stil.  Novi C3 je upravo model sa tako sveobuhvatnom i skladnom ponudom. Ovaj adut osvaja kupce koji su u potrazi za vozilom koje odražava njihov karakter. Dolazak novog C3 unosi svežinu u svet automobila, predstavljajući oličenje vrednosti brenda Citroën kroz svoje specifičnosti:

« OPTIMISTIC » Već na prvi pogled se zapaža jedinstveni izgled novog C3. On je pristupačan model srednje klase, namenjen kupcima sa stilom. Spolja, novi C3 može da ima dvobojnu karoseriju u 9 boja i sa 3 boje krova, koje prate obojeni detalji na svetlima za maglu, kućištima retrovizora, zadnjim bočnim staklima i bočnoj zaštiti Airbump-u ®. U  unutrašnjosti su dostupna 4 nivoa opreme, kako bi svako mogao da izabere unutrašnjost koja mu odgovara.

« HUMAN » zahvaljujući zadovoljstva koje pruža sa programom Citroën Advanced Comfort®, prema kojem je osmišljen novi C3, Citroën menja kodove udobnosti dajući im moderan duh. Pri ulasku u vozilo, oseća se zadovoljstvo pojačano obradom boja i materijala koji su inspirisani svetom nameštaja i putovanja, kako biste se u novom C3 osećali «kao kod kuće». On, takođe, nudi stakleni panoramski krovi koji preplavljuje kabinu svetlošću, tablet osetljiv na dodir od 7’’ na kojem su dostupne sve funkcije, kao i opciju otključavanja i pokretanja vozila bez ključa.

« SMART » Kao svetsku premijeru, Citroën nudi ConnectedCAM Citroën™. Širokougaona kamera visoke rezolucije, povezana sa internetom, savršeno je ugrađena i omogućava da slikama ili videom ovekovečite trenutke i da ih, zatim, objavite na društvenim mrežama ili da ih sačuvate za sebe.

Tehnologije u službi pomoći u vožnji su MIRROR SCREEN koja omogućava povezivanje sa pametnim telefonom i njegov prikaz na centralnom ekranu, KAMERA ZA VOŽNJU U NAZAD sa senzorima za parkiranje, POMOĆ PRI KRETANJU NA UZBRDICI koja sprečava neželjeno kretanje vozila na uzbrdici stabilizujući vozilo na dve sekunde.

Tehnologije u službi bezbednosti su UPOZORENJE O NEŽELJENOM PRELASKU PREKO LINIJE koji sprečava nepažnju pri brzini od najmanje 60km/h.uz zvučno i vizuelno upozorenje, SISTEM ZA NADZOR MRTVOG UGLA koji slikom u retrovizorima, upozorava na prisustvo vozila u mrtvom uglu, UPOZORENJE NA UMOR koji upozorava vozača kada je vreme za pauzu. Upozorenje se šalje posle dva sata pri brzinama većim od 70km/h.

KALENDAR DOGAĐAJA

< November 2017 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

POSLEDNJE VESTI

Članovi pokrovitelji

    • Atos IT Solutions and Services
    • Credit agricole
    • Egis
    • L'Oreal
    • Lafarge
    • Le Belier
    • Renault Nissan
    • Sanofi aventis
    • Schneider Electric
    • Sladar maltinex
    • Societe Generale
    • Tigar Tyres
    • Veolia Water
    • Xpro

Kontaktirajte nas

Francusko-srpska privredna komora

Kosovska 10 | 11 000 Beograd | Srbija|  
Tel. +381 (0)11 33 48 351/353 | Fax. +381 (0)11 33 48 274 | e-mail: office@ccfs.rs  

 

 

© 2017 CCI FRANCE SERBIE

    • Ambassade de France en Serbie
    • Institut Français Belgrade