Eontek : Povećanje onlajn prodaje kroz efikasniji proces nabavke

Kandidat za Grand Prix 2018 / Društveno-odgovorno poslovanje

Članovi  | 

Projekat je realizovan za klijenta koji se bavi prodajom polovnih luksuznih satova putem online prodavnice i drugih kanala prodaje. Vlasnici luksuznih satova imaju na raspolaganju više kanala prodaje pomoću kojih mogu da prodaju svoj sat. Naš klijent se našao u konkurenciji sa rešenjima kao što su: ebay, craiglist, watchbox, chrono24, aukcije luksuznih satova itd. Kako bi bili konkurentni pristupili smo implementaciji rešenja koje za cilj ima - u što kraćem roku dati što bolju ponudu prodavcu polovnog luksuznog sata.

Rešenje se baziralo na CRM platformi kompanije SugarCRM čiji je Eontek partner. Rešenje se implementiralo u više faza.

Prva faza je bila bazirana na izradi modela podataka koji ima za cilj da što realnije prikaže trenutnu tržišnu cenu sata. Kako bi model bio što uspešniji bilo je potrebno ukrstiti podatke iz raznih odeljenja klijenta kao što su nabavka, prodaja, knjigovodstvo, tehničari satova itd. Na kraju izrade modela isti je bio dostupan u implementiranom rešenju koji danas koristi odeljenje nabavke i prodaje. Model je omogućio timu nabavke brže dolaženje do trenutne vrednosti sata kao i smanjenje vremena potrebnog za slanje prve ponude. S druge strane odeljenje prodaje je lakše dolazilo do prodajne cene koja će se koristiti prilikom prodaje istog što je direktno uticalo na bržu prodaju sata.

Uporedo sa izradom modela podataka pristupilo se unapređenju kanala komunikacije sa prodavcem. Cilj je bio kako na najlakši način dobiti informacije o satu koji se prodaje pre nego što on dođe do klijenta. Rešenje je pronađeno u pametnoj formi za prodaju sata koja je integrisana na websajt klijenta koji je ujedno i glavni kanal prodaje.

Druga faza projekta se odnosila na unapređenje internog procesa utvrđivanja autentičnosti sata kao i njegove dalje prodaje. Da bi se dostavila prva ponuda za otkup sata klijent se oslanjao na informacije o satu koje je prodavac dostavio. U dosta slučajeva te informacije nisu bili potpune ili tačne. Nakon što prodavac dostavi sat klijentu, potrebno je utvrditi autentičnost sata kao i da se isti slaže sa dostavljenim podacima od strane prodavca. Kako u dosta slučajeva sat nije u skladu sa dostavljenim informacija bilo je potrebno izraditi novu ponudu za otkup sata kao i iskomunicirati i obrazložiti to prodavcu.

Kako bi unapredili zadovoljstvo prodavca pristupili smo analizi kanala komunikacije kao i analizi procesa utvrđivanja autentičnosti sata. Unapređenje procesa utvrđivanja autentičnosti sata se ogledala u standardizovanju samog procesa, agregiranju podataka u implementirano rešenje i automatsko obaveštavanje timova nabavke o rezultatima utvrđivanja autentičnosti.

Zbog toga je tim nabavke bio u mogućnosti da brže dobije rezultate autentičnosti sa svim potrebnim informacijama kako bi dalja komunikacija sa prodavcem bila bez prepreka i nedostatka informacija.

Tokom ovog procesa implementiralo se rešenje digitalnog potpisa tako da je ceo proces nabavke bilo moguće realizovati kroz digitalne dokumente čime se smanjila upotreba papira i vreme potrebno da se dokumenta pošalju i potpišu sa obe strane.

Nakon uspešne realizacije kupovine sata od prodavca isti podaci su prosleđeni knjigovodstvenom odeljenju kako bi prodavac bio plaćen u dogovorenom roku.

Kroz čitav proces nabavke i utvrđivanja autentičnosti sata, prikupljeni podaci su pohranjeni u implementirano rešenje što je dovelo do smanjenja vremena potrebnog da isti bude istaknut na sajtu klijenta za dalju prodaju.

Kroz realizaciju ovog projekta klijent je dobio jedno rešenje koje obuhvata i upravlja celim životnim tokom jednog sata.

Ostvareni rezultati:

  • Vreme do prve ponude smanjeno za preko 40%
  • Vreme od kupovine sata do objave za dalju prodaju smanjeno za više od 2 dana
  • Smanjeno prosečno vreme prodaje sata
  • Upotreba papirnih dokumenata u potpunosti eliminisana u procesu nabavke
  • Povećan procenat marže
  • Povećan broj prodavaca satova koji uz doplatu kupuju drugi sat od klijenta

https://www.eontek.co 

Glasajte OVDE 

KALENDAR DOGAĐAJA

< August 2018 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Članovi pokrovitelji

    • Atos IT Solutions and Services
    • Credit agricole
    • Egis
    • L'Oreal
    • Lafarge
    • Le Belier
    • Renault Nissan
    • Sanofi aventis
    • Schneider Electric
    • Sladar maltinex
    • Societe Generale
    • Tigar Tyres
    • Veolia Water
    • Xpro

Kontaktirajte nas

Francusko-srpska privredna komora

Kosovska 10 | 11 000 Beograd | Srbija|  
Tel. +381 (0)11 33 48 351/353 | Fax. +381 (0)11 33 48 274 | e-mail: office@ccfs.rs  

 

 

© 2018 CCI FRANCE SERBIE

    • Ambassade de France en Serbie
    • Institut Français Belgrade