Obuka

Obuka : Digitalna akademija sa Lazarom Džamićem

Francusko-srpska privredna komora
Kosovska 10
11000
Belgrade

Language: srpski

Les inscriptions ne sont pas encore autorisées pour cet événement.

Francusko-srpska privredna komora vam predlaže obuku : Digitalna Akademija – sistem treninga za moderni marketing i digitalnu marketing transformaciju.

 

Predavač : Lazar Džamić, kreativni strateg

Do nedavno, šef Tima za brend strategiju u Guglovom kreativnom think-thank-u ZOO u Londonu, sa ličnom misijom da pretvara svetlo u toplotu - obilje podataka u Guglovom univerzumu u emotivne teritorije za velike ideje. Direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Ujedinjenom Kraljevstu. Autor više knjiga i predavač na katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu.

https://www.linkedin.com/in/lazar-dzamic-278692

https://twitter.com/yusmart   

Program

Super-intenzivna edukacija u oblasti modernog i digitalnog marketinga: treniranje timova za jednako razumevanje izazova, strategija, tehnologija i kreativnih pristupa koji se zahtevaju u modernom marketingu i brend menadžmentu – kao i razumevanja uloge svakog od njih u procesu. Treninzi imaju za cilj i usvajanje zajedničkog rečnika modernog marketinga, kao i uvodjenje u praksu većeg broja novih alata za svakodnevno strateško i kreativno delovanje.

Svi moduli su celodnevni (9-17h) i sa istom dnevnom strukturom. Moduli se baziraju na predavanjima, uz diskusiju i pitanja, dok se moduli koji su označeni kao radionice baziraju na specifičnom brifu ili zadatku koji treba rešiti i na setovima alata koji bi se na to primenili na samoj radionici, u grupama.

Kome je namenjen trening?

Edukativni deo je koristan za sve timove u kompaniji koji se bave ili na bilo koji način imaju kontakt sa medijima i potrošačima: menadžment, marketing, prodaja, customer service, tehnologija i podrška marketing i prodajnim aktivnostima.

Kalendar obuka

Serija predavanja počeće dvodnevnom obukom koja obuhvata prvi modul: Marketing u svetu lakog ingorisanja, praćen radionicom o Uvidu, i to u utorak i sredu 9. i 10. aprila, od 9 do 17 časova. Prvi modul i radionica su obavezni za sve koji žele da prisustvuju bilo kom drugom predavanju Digitalne akademije. Ostale module (koji će biti zakazani naknadno, u skladu sa interesovanjem), možete birati po izboru.

Mesto održavanja : Francusko-srpska privredna komora, Kosovska 10/V, 11000 Beograd

Cena : 380 evra, bez PDV-a, po osobi, za prvi modul praćen radionicom.

Svaki sledeći modul, 190 EUR, bez PDV-a, po osobi, po predavanju.

MODULI :

Prvi modul praćen radionicom o Uvidu su obavezni.

Molimo vas da ovom prilikom obeležite sve druge module za koje biste bili zainteresovani.

 

Br.

MODULI

1

Marketing u svetu lakog ignorisanja: kako se marketing komunikacija potpuno promenila – i ostala ista! Prof. Byron Sharp i marketing posle Kotlera: od marketinga ka 'marketing nauci'...

09.04.2019 od 9 do 17h   

2

Uvod u Uvid (Insight): Šta je uvid, izvori uvida, uloga uvida u kreativnom procesu, studije slučajeva; radionica na zadati brif, šta raditi ako nema uvida..?

10.04.2019 od 9 do 17h

3

Uvod u moderni CRM – Modul 1: Kako je čitav moderan marketing  istovremeno masovan, direktan, digitalan i CRM; zašto su moderni mediji takvi kao što jesu i kako su doprineli rastu direktne paradigme; uvod u potrošački ciklus, podatke i signale; primeri iz prakse...

4

Uvod u moderni CRM – Modul 2: CRM kao glavni motor modernog marketinga; memorija u marketingu, i kako je graditi; koje vrste podataka postoje i zašto su važni; dalje ispitivanje potrošačkog ciklusa (consumer journey) i njegove uloge; principi segmentacije; Big Data i uloga u modernom marketingu; glavni module jedne CRM platforme i nivoi tehničkog delovanja...

5

Uvod u moderni CRM – Modul 3: Strateški i kreativni pristupi u svim ključnim fazama potrošačkog ciklusa – šta se i zašto radi u svakoj – sa mnogo primera iz svetske prakse; evaluacija kampanja i CRM programa, evaluativni/KPI okviri, procesi i principi dobrog izveštavanja...

6

Uvod u Content: Kako je oglašavanje postalo neprijatelj korisnika u digitalnom prostoru i zašto je marketing brendiranim sadržajima (Content Marketing) postao nova paradigma marketinga; strateški i kreativni okviri za definisanje sadržaja; vrste sadržaja i formati, kao i uloga u kreativnom procesu; novi načini digitalnog pripovedanja: Hypertelling, Storydoing i Native Advertising...

7

Uvod u UX/IA: Zašto je kontrola interfejs iskustva jedan od osnovnih zadataka modernog marketinga; kako se definiše uspešan interfejs, kako se informacije na ekranu organizuju u intuitivno i stimulativno iskustvo; uloga UXa u povećanju profitabilnosti i optimizaciji konverzije...

8

Rapid Strategy Prototyping - RSP (pola dana) i Rapid Creative Prototyping - RCP (pola dana): poludnevne radionice (obično se rade u istom danu) koje timovima daju setove alata za brzo dolaženje do strategije i kreativnih ideja; radi se na živom, aktuelnom brifu koji kompanija (jedna od učesnica) ima aktivnim u tom trenutku.

Alternativni ili dodatni moduli

9

Uvod u You Tube (sa Yasserstainom): Creator's Playbook u praksi: principi kreativnog delovanja i optimizacije online videa i YT marketinga

10

Kako kreirati dobar 'client brief' i kako evaluirati kreativne ideje: struktura kreativnog brifa i njegove varijante, kako benchmarkovati ideje: Heinekenova lestvica izvrsnosti i druge metodologije za ocenjivanje kreativnih ideja.

Napomena : Sva predavanja su dostupna i na engleskom jeziku.

***

Kontakt osoba :

Nina Robović, Šef razvoja poslovanja

T : +381 11 334 8 353

M : +381 64 2353 822

nina.robovic@ccfs.rs

 

Event Location

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin