Gala veče

CCIFS Grand Prix 2019 : Societe Generale Srbija kandidat u kategoriji "Društveno odgovorno poslovanje"

Na ovogodišnjem Gala održaće se Grand Prix CCIFS 2019. Banka Societe Generale Srbija, član pokrovitelj CCIFS, nominovana je za kategoriju "Društveno odgovorno poslovanje".

Nakon velikog uspeha prvog konkursa Generator, koji je promovisao 40 preduzetničkih inovacija i nagradio najbolje fondom od milion i po dinara, Societe Generale banka je i u 2018. godini nastavila da razvija ovu platformu posvećenu razvoju preduzetništva i inovacija. Sloganom „Priključi se“ kroz Generator pozivamo sve inovatore i preduzetnike da nam se pridruže i zajedno sa našim partnerima rade na realizaciji ideja i unapređenju biznisa. Ovog puta, podržane su ideje onih koji stvaraju budućnost, te je konkurs Generator Fluo bio otvoren za studente koji žele da pokrenu novu ili unaprede postojeću preduzetničku ideju, bez obzira na delatnost. Projektu se priključilo više od 70 fakulteta i univerziteta i studentskih organizacija, a tokom prijavne faze održani su edukativni događaji na mnogobrojnim fakultetima širom Srbije. Na konkurs je stiglo 139 inovacija, a stručni žiri je odabrao 10 pojedinaca i timova koji su se u finalu borili, za glavnu, nagrade partnera i publike. Tokom faze glasanja zabeleženo je više od 10.000 glasova, a najveći broj glasova je osvojio tim kadrovi.rs. Glavnu nagradu odlukom žirija  odneo je tim HearO Glasses. Njihov proizvod namenjen je osobamasa oštećenim sluhom i omogućava im lakše snalaženje u saobraćaju. U okvir ovih specijalnih naočara su ugrađene LED diode koje svetlosnim signalima na intuitivan način upozoravaju korisnika o neposrednoj opasnosti.

Glavna nagrada, inspirativno putovanje u tehnološki hab Societe Generale Grupe, koje su obezbedili Societe Generale banka i Infostud Grupa, bilo je prilika da ovaj tim razmeni ideje u međunarodnom startap okruženju i dalje razvija svoju inovaciju. Kompanija Generali Osiguranje Srbija obezbedila im je džeparac u dinarskoj protivvrednosti od 500 evra, polise putnog zdravstvenog osiguranja u toku trajanja nagradnog putovanja i nezaboravan obilazak Pariza balonom. Francuski Institut u Srbiji priredio im je i jedinstveno upoznavanje sa francuskom kulturom. Inovacija koja je osvojila najviše glasova publike nagrađena je Comtrade paketom pametnih uređaja, a dodeljene su i druge nagrade mnogobrojnih partnera. Timovi Kompostana i Zelena Zona osvojili nagradu Gigatrona, Freon Frog Box timu uručena je Doncafe nagrada, dok je tim Trusteed osvojio nagradu Startita. Tim Zelena Zona osvojio je i nagradu Istraživačkog centra FON, dok je ekipa Pirate Art dobila nagradu ICT Hub centra za tehnološko preduzetništvo. Nagrade za sve finaliste su obezbedili Coca-Cola HBC Srbija, Mainstream, Poslovna internet mreža, Startup centar i Societe Generale banka.

Anđela, Bojan i Dušan, studenti Elektronskog fakulteta u Nišu, predstavnici pobedničkog tima HearO Glasses, naglasili su da im je ova pobeda bila pre svega velika potvrda da ono što rade zaista može da promeni živote ljudi sa oštećenim sluhom, i motivacija koja je definitivno podigla timski duh. Nedelja provedena u Parizu pomogla im je da prikupe nova znanja o razvoju proizvoda, da upoznaju timove koji se susreću sa sličnim izazovima, ali i mentore koji im mogu pomoći u daljem razvoju.

Krajem 2018. godine, banka je nastavila da gradi Generator platformu, pokrenuvši konkurs Generator 2.0 okrenut malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima. Glavna nagrada za tri pobednička preduzeća, digitalna transformacija poslovanja, obuhvatiće celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

No event matches your search

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin