Kompanija Generali osiguranje otvorila je nove prostorije za klijente

Novi koncept i dizajn enterijera imaju za cilj da se klijenti osećaju kao kod kuće

Novi koncept koji je Generali predstavio podrazumeva novi pristup klijentima koji nije sterilan i formalan kakav je do sada bio uobičajan u svetu bankarstva i osiguranja, objašnjava Vladimir Domjan, menadžer za upravljanje nekretninama.

"Kada imate strogo poslovno okruženje i ako uradite strogo poslovni ambijent i enterijer, to suviše sterilno deluje prvo na zaposlenog, a zatim i na klijenta koji dolazi. Neformalnija atmosfera opušta i vas kao zaposlene i klijente koji dolaze koji na sastanak, što otvara nove vidike koji do tada možda niste ni mislili da će vam se otvoriti," objašnjava on.

"Vi gde god da odete, u bilo koju ekspozituru, obično dobijete broj i imate šalter gde uzimate brojeve. Ovde toga nema. Veći je akcenat na kontaktu sa ljudima i živom pristupu nego da se ljudi tretiraju kao redni broj.", istakao je Domjan.

Autres actualités

Aucune actualité disponible.

Nos événements

Art-de-vivre & Gastronomie  • …

La semaine Francaise 2022

La CCIFS organise la nouvelle édition de sa Semaine Française, qui réunit plusieurs événements promouvant la culture et le savoir-faire français

Partager cette page Partager sur FacebookPartager sur Linkedin
Fermer

Vous débutez à l'export ?