Kompanija Generali osiguranje otvorila je nove prostorije za klijente

Novi koncept i dizajn enterijera imaju za cilj da se klijenti osećaju kao kod kuće

Novi koncept koji je Generali predstavio podrazumeva novi pristup klijentima koji nije sterilan i formalan kakav je do sada bio uobičajan u svetu bankarstva i osiguranja, objašnjava Vladimir Domjan, menadžer za upravljanje nekretninama.

"Kada imate strogo poslovno okruženje i ako uradite strogo poslovni ambijent i enterijer, to suviše sterilno deluje prvo na zaposlenog, a zatim i na klijenta koji dolazi. Neformalnija atmosfera opušta i vas kao zaposlene i klijente koji dolaze koji na sastanak, što otvara nove vidike koji do tada možda niste ni mislili da će vam se otvoriti," objašnjava on.

"Vi gde god da odete, u bilo koju ekspozituru, obično dobijete broj i imate šalter gde uzimate brojeve. Ovde toga nema. Veći je akcenat na kontaktu sa ljudima i živom pristupu nego da se ljudi tretiraju kao redni broj.", istakao je Domjan.

Autres actualités

Aucune actualité disponible.

Nos événements

Partager cette page Partager sur FacebookPartager sur Linkedin
Fermer

Vous débutez à l'export ?