Kompanija Generali osiguranje otvorila je nove prostorije za klijente

Novi koncept i dizajn enterijera imaju za cilj da se klijenti osećaju kao kod kuće

Novi koncept koji je Generali predstavio podrazumeva novi pristup klijentima koji nije sterilan i formalan kakav je do sada bio uobičajan u svetu bankarstva i osiguranja, objašnjava Vladimir Domjan, menadžer za upravljanje nekretninama.

"Kada imate strogo poslovno okruženje i ako uradite strogo poslovni ambijent i enterijer, to suviše sterilno deluje prvo na zaposlenog, a zatim i na klijenta koji dolazi. Neformalnija atmosfera opušta i vas kao zaposlene i klijente koji dolaze koji na sastanak, što otvara nove vidike koji do tada možda niste ni mislili da će vam se otvoriti," objašnjava on.

"Vi gde god da odete, u bilo koju ekspozituru, obično dobijete broj i imate šalter gde uzimate brojeve. Ovde toga nema. Veći je akcenat na kontaktu sa ljudima i živom pristupu nego da se ljudi tretiraju kao redni broj.", istakao je Domjan.

Autres actualités

Actualités

Réunion du Club RH de la CCIFS tenue

Le jeudi 23 octobre, dans les locaux de la Chambre de commerce et d’industrie France-Serbie (CCIFS), s’est tenue la réunion du Club RH de la Chambre. ...

Nouveaux membres

AGM Group rejoint la CCIFS

Nous avons le plaisir de vous présenter un nouveau membre de la CCIFS : la société AGM Group AGM Group est un cabinet de conseil spécialisé qui offre...

Nouveaux membres

FM Logistic rejoint la CCIFS

FM Logistic a commencé ses activités en Serbie en 2017, en tant que partie intégrante de FM Balkans. Sur le marché régional, l’entreprise s’est...

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. ...
  6. 120

Nos événements

PLUS D'ACTUALITÉS

Partager cette page Partager sur FacebookPartager sur Linkedin
Fermer

Vous débutez à l'export ?