Članovi

2022 se rimuje sa „Godinom Jubileja“ za našeg člana Saint-Gobain

Tokom dočeka u Ambasadi Francuske u Srbiji, kompanija Saint-Gobain proslavila je godišnjicu poslovanja u zemlji.

Saint-Gobain, član Francusko-srpske privredne komore, je proslavio 10 godina od akvizicije Weber fabrike u Topoli, 15 godina od akvizicije Weber fabrike u Apatinu, 20 godina rada brenda Isover u Srbiji i 25 godina poslovanja brenda Rigips u Srbiji. Ovi događaji i ova „Jubilarna godina“, proslavljeni su u Ambasadi Francuske u Srbiji uz prisustvo ambasadora Pjera Košara. Pozvani su bili brojni gosti, među kojima su dugogodišnji saradnici i poslovni partneri Saint-Gobain-a u Srbiji.

Proslava je bila prilika da direktori Mirjana Lučić i Vladan Ilić sagledaju identitet i kulturu kompanije, kao i njene prošle i buduće aktivnosti. Podsetili su prisutne na šest stubova koji čine Saint-Gobain : etika, poštovanje angažovanje i različitosti zaposlenih, zdravlje i bezbednost u celokupnom lancu vrednosti, ali i posvećenost klimatskim promenama, cirkularnoj ekonomiji i obnovljivom razvoju i rastu, a sve to u saradnji sa lokalnim upravama kroz zajedničke projekte.

Kod Saint-Gobain-a, ove obaveze imaju oblik smanjenja potrošnje prirodnih resursa, kao što je recikliranje stakla ili gipsa i njihove ponovne upotrebe u proizvodnji. Godinama unazad, Saint-Gobain je uključen u Projekat razotkrivanja izvora ugljenika - Carbon Disclosure Project, a radi na smanjenju potrošnje energije i količine štetnih gasova koji stvaraju efekat staklene bašte. Obavezala je se da će na nivou Grupe biti karbon-neutralni do 2050. i ponosna je što ima osnovan Carbon Fund, kojim finansira predloge zaposlenih kako da umanji emisiju CO2 u poslovanju.

Što se tiče delatnosti Saint-Gobain-a u Srbiji, kompanija je realizovala više od 5.000 vodećih projekata, najvećih i najznačajnijih u zemlji, kao što su stambene jedinice, lokali, ugostiteljski objekti, ordinacije, objekati od posebnog značaja, pod zaštitom države, obrazovni prostori, prostori za događaje, kulturni, komercijalni...

Na kraju, Mirjana Lučić i Vladan Ilić objašnjavaju da je strategija Saint-Gobain-a da teži snažnom rastu u regionu. Preduzeće će u narednim godinama više ulagati u proizvodne kapacitete, automatizaciju proizvodnih linija i proširivati asortiman proizvoda koji su gotovo svi „made in Serbia”.

 

Izvor: eKapija.com, gradnja.rs 

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

No event matches your search

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin