Adria Media Group pokrenula humanitarnu akciju „Za život“ za pomoć najugroženijim građanima
U novonastaloj situaciji izazvanoj širenjem koronavirusa, Kurir, Grad Beograd i Banka hrane pokrenuli su humanitarnu akciju za pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva, ljudima koji su na ivici egzistencije. Cilj akcije je da se, uz pomoć donacija društveno-odgovornih kompanija, obezbede pakete hrane i higijenska sredstva kako bi se sprečila humanitarna katastrofa koja, usled vanrednog stanja, preti najugroženijim građanima.
Zahvaljujući saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, zaokružen je proces doniranja na potpuno transparentan način i uz poštovanje svih preporučenih higijenskih mera i to od identifikovanja najugroženijih građana, preko skladištenja, pakovanja i transporta hrane, do distribucije onima kojima je najpotrebnija.
„Želja nam je da ovom akcijom pokrenemo talas humanosti, da pomognemo najugroženijima, ali i da inspirišemo druge da pokažu da je važno da se oslonimo jedni na druge u teškim situacijama. Adria Media Group će svoje resurse i ovaj put staviti u službu promocije akcije, a na dobrobit društva. Ovo je prilika da pokažemo kakvi smo ljudi, da obezbedimo hranu, sačuvamo zdravlje i spasemo živote naših sugrađana,“ izjavila je menadžerka korporativnih komunikacija, Irena Petrović.