CCIFS Grand Prix 2021 : Pernod Ricard - Trka za porodilišta

Na Gala večeri održaće se dodela Grand Prix nagrada. Kompanija Pernod Ricard, nominovana je za kategoriju "Društveno odgovorno poslovanje".

Glavni opis projekta:

Nedostatak medicinske opreme jedan je od ključnih problema sa kojima se suočava zdravstveni sistem u Srbiji. Da bi doprineli rešavanju ovog problema, zaposleni u kompaniji Pernod Ricard Srbija već petu godinu zaredom učestvuju na beogradskom maratonu i simboličnom trkom obezbeđuju sredstva za donaciju medicinske opreme porodilištima, u okviru kampanje „Bitka za porodilišta“ Fonda B92.

Zahvaljujući ovom društveno odgovornom gestu Pernod Ricard tima i podršci kompanije Pernod Ricard Kenija, porodilište Narodni Front je u 2020. godini dobilo tri CTG aparata. S obzirom da je donacija dizajnirana da pomogne porodilištima, kompanija je iskoristila priliku da istakne da trudnice ne bi trebalo da piju alkoholna pića, što je i označeno posebnim simbolom na svakoj boci Pernod Ricard proizvoda.

Cilj projekta:

Uključiti zaposlene u društveno odgovorne aktivnosti kompanije i doprineti rešavanju problema nedostatka adekvatne medicinske opreme u zdravstvenom sistemu.

Aktivnosti:

Zaposleni u kompaniji Pernod Ricard Srbija već petu godinu zaredom učestvuju u beogradskom maratonu i simboličnom trkom obezbeđuju sredstva za donaciju Fondu B92 u okviru inicijative “Bitka za porodilišta”. Pored donacije 3 CTG aparata bolnici Narodni Front 2020. godine, kompanija je prethodnih godina donirala mobilni inkubator bolnici u Jagodini, 3 CTG aparata subotičkom porodilištu, pacijent monitor sa EKG-om i neonatalni aspirator Opštoj bolnici u Čačku, dok je za bolnicu u Aranđelovcu obezbedila fototerapijsku lampu za terapiju žutice kod novorođenčadi.

Cilj kampanje „Bitka za porodilišta“ je da opremanjem pomogne porodilištima i medicinskim centrima u Srbiji, pa je do sada više od 40 porodilišta dobilo svu potrebnu medicinsku opremu, ukupne vrednosti preko tri miliona eura.

Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je 2013. godine najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se uzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske Unije, a 2017. godine korišćenje logotipa u svim zemljama sveta stupilo je na snagu.

Ciljne grupe:

S obzirom da je donacija dizajnirana da pomogne porodilištima, kompanija je iskoristila priliku da istakne široj javnosti, medijima, potrošačima kao i javnom zakonodavstvu da trudnice ne bi trebalo da konzumiraju alkoholna pića, što je i označeno posebnim simbolom na svakoj boci Pernod Ricard proizvoda.

Rezultati:

Veliko medijsko interesovanje, sjajan odaziv i velika želja zaposlenih da što bolje doprinesu dobrotvornoj akciji koju su prepoznali kao opšti interes zajednice. U pitanju je jedna od najpopularnijih lokalnih inicijativa, koja je u prethodnim godinama dobila podršku kolega iz regiona i čak i iz daleke Kenije.

Resursi:

Najvažniji resurs bili su zaposleni kompanije koji su podržali akciju učestvujući u maratonu.

Tokom 5 godina, kompanija je donirala medicinsku opremu vrednosti 19.000 evra. Ono što je mnogo značajnije od čisto finansijske vrednosti i što nema cenu, je nada da je bar jedan život bio spasen ovom donacijom.

YouTube video: https://youtu.be/4iPJ60sxeIM 

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

No event matches your search

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin