Actualités  •  Događaji

CEBAC Networking Cocktail

U utorak, 16.9.2025, održan je CEBAC Networking koktel, događaj koji je okupio predstavnike brojnih evropskih i srpskih kompanija, članova privrednih komora i diplomatske zajednice. Cilj događaja bio je jačanje međusobne saradnje, umrežavanje i razmena iskustava između poslovnih subjekata koji posluju na tržištu Srbije i Evropske unije.

Ovom prilikom, uloga organizacije-sekretara CEBAC-a (Saveta evropskih bilateralnih komora u Srbiji) zvanično je preneta sa Francusko-srpske privredne komore (CCIFS) na Confindustria Serbia. CCIFS je od osnivanja CEBAC-a 2021. godine uspešno obavljala ovu ulogu, uz direktorku Sanju Ivanić na mestu generalne sekretarke Saveta.

Na svečanosti je formalno izvršena primopredaja sekretarijata, uz izraze zahvalnosti dosadašnjem timu i čestitke novom rukovodstvu. Silvija Rakić iz Confindustria Serbia imenovana je za novu generalnu sekretarku CEBAC-a.

Organizatori su istakli važnost kontinuiteta i institucionalne saradnje u okviru CEBAC-a, kao i zajednički cilj — unapređenje dijaloga, poslovne povezanosti i investicionih prilika između evropskih i srpskih kompanija.

Francusko-srpska privredna komora ostaje snažno posvećena daljoj podršci radu CEBAC-a i evropske poslovne zajednice u Srbiji.

Ostale novosti

Novi članovi

AGM Group se pridružio CCIFS

Predstavljamo novog člana: AGM Group AGM Group je specijalizovana konsultantska kuća koja pruža sveobuhvatne profesionalne usluge iz oblasti poreza,...

Novi članovi

FM Logistic se pridružuje CCIFS

FM Logistic je započeo svoje poslovanje u Srbiji 2017. godine, kao deo regionalne organizacije FM Balkans. Na tržištu regiona pozicionirali su se kao...

Događaji

EU investiciona konferencija u Crnoj Gori

Program konferencije „Pametan rast – Zelena budućnost“, koja će se održati 14. i 15. oktobra 2025. godine u Tivtu, zvanično je objavljen i dostupan je...

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. ...
  6. 122

Naši događaji

No event matches your search

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin