Intervju  •  Članovi

Intervju sa našim novim članom pokroviteljem : Telekom Srbija

Telekom Srbija, novi pokrovitelj Francusko-srpske privredne komore, lider u industriji telekomunikacija

Intervju
Vladimir Lučić
generalni direktor kompanije Telekom Srbija 
 

Kao lider u industriji telekomunikacija, šta biste rekli kakvi su trendovi u Srbiji i kako Telekom Srbija prilagođava svoje usluge i proizvode kako bi zadržao konkurentnu poziciju u dinamičnom tržištu telekomunikacija?

Za početak, važno je istaći činjenicu da je Telekom Srbija jedan od najvećih telekomunikacionih operatora u Jugoistočnoj Evropi i ujedno prevodnik digitalne transformacije regiona Zapadnog Balkana. Kada govorimo o aktuelnim trendovima u telekomunikacijama, naše poslovanje se zasniva na tome da pratimo potrebe naših korisnika i u realnom vremenu reagujemo na rastuću potražnju za digitalnom povezanošću – koja se bazira na ultra brzom optičkom internetu, mobilnoj konekciji, multimediji, ali i korisničkim uslugama najvišeg kvaliteta. Do ovog trenutka, više od 11.2 miliona korisnika koristi naše usluge koje im omogućavaju digitalnu povezanost visokog kvaliteta, ali i najnoviji premijum sadržaj kojem mogu pristupiti bilo gde, u kancelariji, kod kuće, u pokretu... Naše poslovanje u proteklih šest godina je pokazalo dosledan rast, finansijsku snagu i stalnu digitalnu transformaciju zahvaljujući čemu smo i zauzeli lidersku poziciju na regionalnom tržištu. Važno je napomenuti da kontinuirani napredak, ubrzani rast i kompetitivnu snagu Telekoma Srbija dugujemo pre svega profesionalnom rukovodstvu kompanije, ali i svim zaposlenima.

Na šta su usmerene vaše aktivnosti i kakvi su vam planovi za naredni period u Srbiji i šire?

Strategiju transformacije Telekoma Srbija u modernu međunarodnu kompaniju koju smo započeli pre šest godina nastavljamo i u narednom periodu, a bazirana je na ubrzanoj ekspanziji i širenju na nova tržišta – prevashodno targetirajući dijasporu iz regiona kojima nudimo usluge mobilne telefonije i multimedije. Fokusirani smo na širenje u EU i šire, ulaganje u inovacije i digitalne servise, 5G mrežu, ali i na uspostavljanje važnih strateških partnerstava sa globalno priznatim kompanijama i brendovima.

Proširenje u EU
Naše poslovanje se konstantno širi i sada brojimo čak deset tržišta na kojima smo prisutni – Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Slovenija, Hrvatska, Austrija, Nemačka i Švajcarska. Nedavno smo pokrenuli prodaju TV paketa i na tržištu Turske. A tokom 2024. godine očekuje nas i lansiranje naših usluga i u Sjedinjenim Državama.

Ulaganje u inovacije, digitalne servise i 5G
Pre dve godine osnovali smo prvi korporativni venture capital fond za ulaganje u startap inovativne ideje sa željom da unapredimo tržište razvoja digitalnih servisa koji su postali osnova savremenog načina života. TS Ventures Fond prvi je fond tog profila u ovom delu Evrope i za tu vrstu investiranja namenili smo 25 miliona evra i sadašnji portfolio čini 9 startapova.

Ove godine nas očekuje aukcija za spektar 5G mreže, na čemu mi već uveliko radimo stalnim ulaganjima u infrastrukturu, tako da ćemo spremno dočekati trenutak da krenemo sa implementacijom kako u Srbiji, tako i u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.

Ulaganje u obrazovanje i nove generacije lidera
Krajem prošle godine potpisali smo memorandum o saradnji sa čuvenim Koledžom Evrope u nameri da na godišnjem nivou stipendiramo 10 studenata koji će nakon završenih master studija godinu dana provesti radeći u Telekomu Srbija. Na taj način, želimo da ekspertizu iz EU prenesemo i u našu zemlju, kako bismo se još dodatno približili evropskim standardima i regulativama.

Kako članstvo u Francusko-srpskoj privrednoj komori doprinosi viziji i ciljevima vaše kompanije?

Vizija Telekoma Srbija u proteklih šest godina bazirana je na tome da budemo pouzdan globalni partner u novoj digitalnoj eri, stvarajući društveno-ekonomsku klimu putem održivog i kontinuiranog rasta i razvoja. Važan deo naše strategije predstavlja i uspostavljanje i jačanje partnerstava sa globalnim kompanijama, institucijama i priznatim brendovima iz različitih domena – telekomunikacija, finansija, multimedije, sporta, obrazovanja poput Euronews, Evropske investicione banke, EBRD, Bank of America, Svetske banke, Vodafone, Microsoft, Bloomberg, Premijer lige, College of Europe, Disney+, Amazon Prime, HBO i drugih.

Pored toga, ostajemo posvećeni tome da našim korisnicima stalno pružamo mogućnost da gledaju i prate sadržaj vrhunskog kvaliteta, i zato nastavljamo da ulažemo u bogaćenje naše ponude televizijskih kanala. Tako smo, na primer, prošle godine pokrenuli četiri nova Euro cinema TV kanala, koji emituju kultne filmove i TV serije evropske kinematografije na francuskom, nemačkom, italijanskom i španskom jeziku.

Verujemo da će nam članstvo u Francusko-srpskoj privrednoj komori pomoći da razmenimo dragocena iskustva, uspostavimo nove uspešne saradnje i zajedno pospešimo sveukupnu biznis klimu u Srbiji.

Ostale novosti

Novi članovi

Nobel Hotel Group se pridružuje CCIFS

Predstavljamo novog člana CCIFS : kompaniju Nobel Hotel Group Nobel Hotel Group domaća je hotelska grupacija sa pet hotela sa 4 zvezdice u Beogradu:...

Actualités

Javni poziv za EXPO Beograd 2027

Organizacija zadužena za specijalizovanu izložbu EXPO Beograd 2027 objavila je javni poziv potencijalno interesantan francuskim kompanijama, posebno u...

Actualités

Vibacom se pridružuje CCIFS

Predstavljamo novog člana CCIFS : kompaniju Vibacom.  Sa više od 20 godina iskustva, specijalizovana za distribuciju premium hotelske kozmetike,...

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. ...
  6. 121

Naši događaji

No event matches your search

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin