Kandidat za GRAND PRIX 2025 u GREEN kategoriji - Schneider Electric Srbija d.o.o - ''Serbia Business Run''

Tokom ovogodišnje Gala večeri, koja će se održati 20. marta, organizovaćemo tradicionalnu ceremoniju dodele Grand Prix CCIFS nagrada

Serbia Business Run je najveći sportsko-poslovni događaj u Srbiji, koji okuplja zaposlene iz različitih kompanija kroz seriju trka u četiri grada: Subotica, Novi Sad, Niš i Beograd. Schneider Electric je od 2021. godine naslovni sponzor ovog događaja, sa posebnim fokusom na održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje.

Cilj projekta je promovisanje zdravog načina života, fizičke aktivnosti i timskog duha među zaposlenima, uz istovremeno podizanje svesti o važnosti održivog razvoja. Aktivnosti uključuju organizaciju trka na 5 km, edukativne radionice o održivosti, reciklažne kampanje i promociju ekološki prihvatljivih praksi. Cilj je da do 2025. godine, Serbia Business run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.

Ciljne grupe su zaposleni iz različitih kompanija, lokalne zajednice i šira javnost. Projekat ima za cilj da motiviše učesnike da usvoje zdravije životne navike i da doprinesu očuvanju životne sredine.

Aktivnosti u kojima se ogleda održivost

  1. Primena održivih rešenja na događaju: Uvođenje solarnih panela za napajanje trkačkog grada, solarne klupe za Wi-Fi i punjenje mobilnih telefona, solarni punjači, implementacija reciklažnih stanica, minimalni utrošak papira, eliminacija jednokratnih plastičnih proizvoda, medalje od održivih materijala, promovisanje održivih načina transporta
  2. Humanitarna akcija "Trka za Šume": Humanitarna akcija pošumljavanja u saradnji sa Divac Fondacijom, sa ciljem da se zasadi dovoljno stabala za ofsetovanje CO2 emisije beogradske trke.

Rezultatiimerljivi podaci projekta od 2021. do 2024. godine uključuju gotovo tripliranje broja učesnika na trkama, kao i dupliranje broja kompanija koje učestvuju. U 2024. godini je reciklirano 24.000 limenki što znači 300kg recikliranog aluminijuma. Dostignut je 100% plastic free nivo, bez upotrebe plastičnih ambalaža. Napravljeno je 14.000 medalja od medijapana čime se izbegava korišćenje plastike i metala. Proizvedeno je 100kW struje na 4 trke uz pomoć solarnih panela. Organizovanjem Shuttle Bus-a prevezeno je 1400 ljudi i time smanjena gužva za oko 20 % u odnosu na prethodnu godinu.

Društveno odgovorno poslovanje Schneider Electric-a ogleda se u kontinuiranom ulaganju u projekte koji promovišu održivost i zdravlje zaposlenih. Kroz Serbia Business Run, kompanija je uspela da poveća svest o važnosti ekološki prihvatljivih praksi i da inspiriše druge kompanije da slede njihov primer.

 

 

Korišćeni resursi:

  • Finansijski: Investicije u solarne panele, reciklažni sistem, kampanju pošumljavanja.
  • Ljudski: Zaposleni Schneider Electric-a kao ambasadori održivosti, učesnici trke.
  • Interni: Komunikacioni kanali kompanije (website, društvene mreže).
  • Eksterni: Partnerstva sa Divac Fondacijom, medijska pokrivenost.

Na linku su detalji izveštaja iz 2024.godine.

LinkedIn mreža: Link

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ostale novosti

Novi članovi

Unipromet se pridružuje CCIFS

Predstavljamo novog člana CCIFS kompaniju Unipromet. Osnovana 1989. godine, Unipromet je danas lider u proizvodnji opreme za bezbednost saobraćaja i...

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. ...
  6. 120

Naši događaji

No event matches your search

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin