CCIFS Grand Prix 2021: Digitalna transformacija usluge Raiffeisen banke

Na ovogodišnjoj Gala večeri, tradicionalno održaće se dodela Grand Prix nagrada 2021. Kompanija Reiffeisen nominovana je za kategoriju "Inovacije".

Raiffeisen banka je započela sveobuhvatan projekat digitalizacije još pre izbijanja pandemije virusa kovid-19, što se pokazalo kao velika prednost u 2020. godini, s obzirom da je banka bila u mogućnosti da svojim klijentima ponudi uslugu koja je u potpunosti onlajn. Projekat transformacije i digitalizacije nastavio se, čak i ubrzao, tokom 2020. godine, kada su uvedeni novi digitalni proizvodi i usluge.

• „iKeš” kredit 
U pitanju je inovativan, najsavremeniji proizvod, koji je bio jedinstven na domaćem tržištu kada je uveden krajem 2019. godine. Nakon izbijanja pandemije, ovo nije bila tek platforma za najnoviju tehnologiju, već je postao kredit za masovnu upotrebu. Proizvod je kreiran tako da se fokusira na osnovne potrebe klijenata, smanjujući vreme i angažovanje neophodno da se dobije kredit. Čitav proces odvija se 100% onlajn: potrebno je osam minuta da bi se dobio odgovor, tj. potencijalno odobrenje kredita, a samo 30 minuta da novac bude na računu. Neophodna je minimalna dokumentacija, a procedura je u potpunosti bez papira, čak nije neophodno ni da osoba koja aplicira za kredit bude klijent Raiffeisen banke. Identifikacija se obavlja putem kratkog video-poziva sa zaposlenima banke, zahvaljujući novoj regulativi koju je uvela Narodna banka Srbije. 
„iKeš“ kredit dobitnik je nagrade „Finovate“ u međunarodnoj selekciji za “Najbolju platformu za kreditiranje klijenata”.  
Rezultati ankete pokazuju da je većina klijenata izuzetno zadovoljna, imajući u vidu da NPS (Net Promoter Score) parametar iznosi 83. 
TV kampanja: TVC Link
Vebsajt: https://www.raiffeisenbank.rs/racuni/online-racun/

• „WEB“ kredit
Po izbijanju pandemije, nije bilo u potpunosti onlajn opcije finansiranja kupovina preko e-prodavnica na tržištu Srbije. Ovo je podstaklo banku da digitalizuje svoje poslovanje finansiranja kupovina u maloprodaji, koje je već tokom prethodnih godina potvrdilo svoj uspeh u maloprodajnim objektima. 
Osmislili smo i razvili WEB kredit kao u potpunosti digitalan proizvod, koristeći najbolju tehnologiju koja nam je bila na raspolaganju i oslanjajući se umnogome na pristup gde je klijent u centru pažnje. Kredit je razvijen za klijente kojima je potreban dodatni novac kako bi kupili proizvode koje žele preko internet prodavnica. Uz pomoć ovog kredita, klijenti mogu da podele plaćanje na željeni broj rata, i to za samo 20 minuta. Najvažnije – ovo se odnosi i na kupce koji još nisu klijenti banke, tzv. New-to-Bank klijente. Umesto što bi morali da štede za kupovinu ili prolaze kroz redovnu proceduru tokom poseta radnjama, podnošenja dokumentacije i čekanja, naš WEB kredit u internet prodavnicama omogućava brzu i laku kupovinu iz udobnosti i sigurnosti sopstvenog doma. 
Odabir proizvoda i prijava za kredit integrisani su u udoban proces za klijenta. Omogućeno je u potpunosti onlajn iskustvo zahvaljujući kratkoj video identifikaciji i naprednom elektronskom potpisu. Za samo 20 minuta, otvoren je kreditni nalog i sredstva se upućuju na račun trgovca, čime se završava proces kupovine. 
WEB kredit je trenutno dostupan u 10 internet prodavnica u Srbiji i beležimo veoma visok skor zadovoljstva klijenata (NPS je 69).
Video: https://www.youtube.com/watch?v=CBKBrVf2c0Y 

• „iRačun“ (iAccount)
Reč je o prvom tekućem računu na domaćem tržištu koji se otvara u potpunosti onlajn, za svega 15 minuta, a njegovo otvaranje i vođenje je besplatno. Namenjen je kako klijentima Raiffeisen banke, tako i onima koji to još uvek nisu.  
Zahvaljujući njemu, klijenti, umesto da čekaju u redovima - mogu da otvore tekući račun i imaju 24/7 pristup svojim finansijama bez ijednog dolaska u banku, u bilo koje vreme, sa mesta koje njima odgovara, i to potpuno besplatno. 
Apliciranje za iRačun vrši se za svega nekoliko minuta zahvaljujući kratkoj video-identifikaciji i elektronskom potpisivanju dokumentacije. Aktivacija računa završava se u roku od 15-ak minuta, pri čemu korisnik dobija pristup nizu proizvoda i usluga koji prate tekući račun i omogućavaju mu završavanje osnovnih bankarskih potreba.
Najvažnije među njima su: debitne kartice, mobilna aplikacija najnovije generacije, beskontaktno plaćanje na prodajnim mestima putem mobilnih telefona (takozvani mobilni novčanici Apple Pay i Rai Pay), 24/7 podrška banke zahvaljujući Raiffeisen elektronskoj asistentkinji (REA), četu na veb sajtu, Kontakt centru banke, inboksu u mobilnoj aplikaciji, korišćenje višenamenskih bankomata 24/7...

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin